Przedstawiamy ofertę usług przygotowaną dla Naszych Klientów w ramach obsługi programu Windykator
Analiza przedwdrożeniowa
Etap analizy obejmuje przygotowane szczegółowej specyfikacji potrzeb klienta, które może spełnić program Windykator.
Wynik analizy pozwala na przygotowanie programu do wdrożenia, w postaci obsługującej wszystkie procesy biznesowe. Przygotowany w wyniku analizy dokument zostanie podstawą do realizacji prac projektowych, wdrożeniowych, tworzenia scenariuszy oraz szablonów wydruków, raportów, statystyk.
Usługi wdrożeniowe
Wdrożenie obejmuje instalację, szkolenie, projektowanie wspólnie z Klientem procedur odszkodowawczych, aby praca na Windykatorze przebiegała sprawnie i precyzyjnie. W trakcie wdrożenia przygotowywane są szablony wydruków, statystyk, raportów
Usługi szkoleniowe
Szkolenia obejmują przeprowadzenie instruktażu administratorów, kadrę zarządzającą i pracowników. Szkolenia prowadzone są w sposób umożliwiający przekazanie niezbędnej wiedzy przy optymalnym wykorzystaniu czasu osób uczestniczących w szkoleniu.
Kambit.pl prowadzi szkolenia z zakresu:
- obsługi programu,
- administrowania systemem Windykator,
- tworzenia szablonów wydruków.
Usługi programistyczne
Usługi programistyczne to oferta skierowana dla bardziej wymagających Klientów. W ramach usług programistyczych oferujemy:
- modyfikację programu,
- dodatkowe moduły programu,
- zaawansowane statystyki, raporty,
- importy danych,
- aplikacje dedykowane na zamówienie klienta.
Zachęcamy do zapoznania się z szczegółowymi informacjami oferowanych usług kontaktując się z konsultantami działu handlowego: email biuro@kambit.pl lub telefonicznie 044 649-66-26